1 2 3 4 5

Domes darbs

Jautājums
Jautājumu uzdeva
Paldies, ar Mobio tiku skaidrībā, tagad viss darbojas korekti. Šajā sakarā radās doma: mums ir platforma, kur izdarīt ierakstu par NEizdarīto, bet, bieži vien gribās pateikt cilvēcīgu Paldies! vai nosūtīt smaidu pasaulei, lai visiem būtu izdevusies diena. Varbūt var pievienot šajā vietnē arī pateicības logu, kurā var izteikt savas pozitīvās domas, ievietot kaistas fotogrāfijas ar mūsu pilsētas skatiem dažādos gadalaikos, krāsās utt.? Vairosim prieku...))
Tatjana
2017-12-05 13:45:23
Atbilde
Atbildēts
Paldies par jūsu ierosinājumu! Ieteikumu nosūtījām Mobio.lv aplikācijas veidotājiem, jo šobrīd šī aplikācija tiešām piedāvā informēt tikai par nepadarīto vai nepamanīto. Priecājamies, ka vēlaties novērtēt arī padarīto vai vienkārši skaisto, kas mums ir. Šāda iespēja pastāv pārējās sociālās saziņas vietnēs - facebook.com, draugiem.lv un twitter.com. Lai jums jauks svētku gaidīšanas laiks!
Pašvaldība
2017-12-05 15:45:43
Jautājums
Jautājumu uzdeva
Sveiki!Vēlējos pajautāt vai Aizkraukles dome nav atbildīga par to kur nabaga cilvēkiem nokārtot dabiskās vajadzības gaidot autobusu,jo šobrīd autoostas toalete ir slēgta?Stādāju Narvesenā pie autoostas un cilvēki katru dienu izkāpjot no Rīgas autobusiem nāk jautāt kur tuvākā toalete,bet cilvēkiem jāpaliek gribošiem vai jādodās uz tuvākajiem krūmiem.....
Inga
2017-11-28 11:26:24
Atbilde
Atbildēts
Paldies par jautājumu! Aizkraukles autoosta, kas pieder SIA Cata, šobrīd tiek remontēta, plānots, ka tualete būs pieejama decembra otrajā nedēļā. Līdz tam pašvaldība nodrošinās iespēju autoostas apmeklētājiem izmantot pārvietojamo biotualeti.
Pašvaldība
2017-11-30 13:56:00
Jautājums
Jautājumu uzdeva
Labdien! Nevaru pievienot vietnē Mobio nevienu ierakstu. Izpildīju visas nepieciešamās darbības, bet nekā.
Tatjana
2017-11-08 09:34:31
Atbilde
Atbildēts
No pieejamās informācijas gan ir grūti saprast problēmas cēloni, taču lai būtu vieglāk atrast risinājumu, atgādināsim par veicamajiem soļiem, lai šī aplikācija darbotos korekti. Reģistrācija: 1. Pēc aplikācijas lejupielādes no Google Play vai App store, jāievada savs tālruņa numurs; 2. Sistēma uz tālruņa numuru nosūta pieczīmju autorizācijas kodu; 3. Pēc autorizācijas koda ievadīšanas jāizvēlas no saraksta sava pašvaldība, kas mūsu gadījumā ir Aizkraukles pilsēta vai Aizkraukles pagasts; 4. Sadaļā Mans profils jāieraksta vārds uzvārds (vismaz 3 simboli vārda daļā, atstarpe, un vismaz 4 simboli uzvārda daļā); Aplikācija gatava ziņojumu izveidei. Kāpēc aplikācija neļauj nosūtīt ziņu? 1. Nav aizpildīts lauks vārds uzvārds; 2. Tālrunī izslēgts atrašanās vietas pakalpojums (gps); 3. Atrodaties teritorijā, kur nav pieslēgts mobio pakalpojums; 4. Esat liedzis aplikācijai piekļūt jūsu atrašanās vietas noteikšanai, esat liedzis aplikācijai piekļūt jūsu tālruņa fotokamerai. Kā rīkoties? Ja neesat pārliecināti, ka apstiprinājāt aplikācijas pieprasītās atļaujas, bet esat aizpildījuši lauku vārds uzvārds, ir ieslēgts gps, un atrodaties teritorijā, kurā pieejams mobio pakalpojums (piem. Aizkraukles novadā), mēģiniet izveidot ziņojumu. Sastādot ziņojumu, pievienojiet attēlu, uzņemot jaunu bildi, ja bijāt noraidījuši pieprasītās atļaujas, aplikācija atkārtoti prasīs atļauju piekļūt jūsu atrašanās vietas noteikšanas pakalpojumam, un piekļuvi jūsu tālruņa fotokamerai. Ja arī pēc šīm darbībām aplikācija neļauj nosūtīt ziņojumu un nepiedāvā nosūtīt problēmas pieteikumu, tad tas nozīmē, ka aplikācijas lejupielādes laikā ir radusies kļūda. Lai novērstu lejupielādes kļūdu, lūdzam atinstalēt aplikāciju, un atkārtoti to lejupielādēt. Ja aplikācija piedāvā nosūtīt problēmas pieteikumu, lūdzu, izmantojiet šo iespēju, lai mēs varētu identificēt problēmu.
Mobio.lv veidotāji
2017-12-05 08:31:11

1 2 3 4 5