Pasūtītājs
Aizkraukles novada pašvaldība
Piedāvājumu iesniegšana
2025. gada 17. jūnijs
Interreg

Nosaukums

Aizkraukles novada pašvaldība

Reģistrācijas numurs

90000074812

Juridiskā adrese

Lāčplēša iela 1A, Aizkraukle, Aizkraukles nov., LV-5101

Preces piegādes adrese

1905. gada iela 7, Koknese, Aizkraukles novads, Latvija, LV-5113

Cenu aptaujas nosaukums

“Cenu aptauja par laivošanas maršrutu kartogrāfiskā materiāla un bukletu izstrādi un druku. LL-00134 "Ilgtspējīga ūdens tūrisma veicināšana Lietuvas-Latvijas pārrobežu reģionā, iesaistot vietējos uzņēmējus un kopienas" (WaterTour) ietvaros.” (Aktivitātes D.2.2.4. un D.2.2.5.)

Cenu aptaujas ID numurs

ANP/2.1.8/25/17

Iepirkuma metode

Cenu aptauja saskaņā 2025.gada 23. janvāra Aizkraukles novada domes iekšējās kārtības noteikumiem Nr.2025/4 “Iepirkumu organizēšanas kārtība Aizkraukles novada pašvaldībā”

Kontaktpersona

Sintija Sniedzīte, projektu vadītāja;

Lauma Āre, Tūrisma nodaļas vadītāja vietniece.

Kontaktinformācija

sintija.sniedzite@aizkraukle.lv, +371 28302224;

lauma.are@aizkraukle.lv, +371 23379557.

Informācija par tirgus izpēti

  1. Pakalpojums tiek iepirkts Interreg V-A Latvijas–Lietuvas pārrobežu sadarbības programmā 2021.‒2027. gadam projekta "Ilgtspējīga ūdens tūrisma veicināšana Lietuvas-Latvijas pārrobežu reģionā, iesaistot vietējos uzņēmējus un kopienas" (WaterTour) LL-00134 ietvaros.

Tirgus izpētes priekšmets

  1. Laivošanas maršrutu kartogrāfiskā materiāla un bukletu izstrāde, druka un piegāde.
  2. Pakalpojuma izpildes termiņš – 2 mēneši no līguma noslēgšanas brīža.

Piedāvājuma noformēšana un iesniegšana

Pretendentam jāiesniedz Pasūtītājam piedāvājums: Pieteikuma forma un Finanšu  piedāvājums (2.pielikums).

  1. Pretendenti piedāvājumus (Pieteikuma formu un finanšu piedāvājumu  - 2.pielikums) var iesniegt līdz 2025. gada 17. jūnijam nosūtot to elektroniski uz e-pasta adresi: sintija.sniedzite@aizkraukle.lv.
  2. Piedāvājumam jāatbilst šajā instrukcijā un Tehniskajā specifikācijā noteiktajām prasībām.
  3. Piedāvājumā jānorāda piedāvātā cena euro bez pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk – PVN). Cenā jāierēķina visi ar pakalpojuma sniegšanu saistītie izdevumi.

Līguma slēgšana un  apmaksas kārtība

  1. Pasūtītājs slēgs ar izraudzīto Pretendentu līgumu, pamatojoties uz Pretendenta piedāvājumu.
  2. Samaksu par pakalpojumu Pasūtītājs veic 10  (desmit) darba dienu laikā pēc nodošanas – pieņemšanas akta parakstīšanas par pilnīgu pakalpojuma izpildi un atbilstoša rēķina saņemšanas.

Iesniegto piedāvājumu vērtēšanas kritērijs

  1. Piedāvājumu vērtēšanas kritērijs: zemākā cena euro bez PVN
  2. Līguma slēgšanas tiesības tiks piešķirtas pretendentam, kas iesniegs  piedāvājumu ar zemāko cenu euro bez PVN.
  3. Ja diviem pretendentiem piedāvātā cena ir vienāda, Pasūtītājs izvēlēsies pretendentu ar lielāku pieredzi pakalpojuma sniegšanā.
  4. Ja Pretendenta piedāvājums neatbilst šai instrukcijai un Tehniskajai specifikācijai, Pretendenta piedāvājums var tikt noraidīts.