Nosaukums |
Aizkraukles novada pašvaldība |
Reģistrācijas numurs |
90000074812 |
Juridiskā adrese |
Lāčplēša iela 1A, Aizkraukle, Aizkraukles nov., LV-5101 |
Preces piegādes adrese |
1905. gada iela 7, Koknese, Aizkraukles novads, Latvija, LV-5113 |
Cenu aptaujas nosaukums |
“Cenu aptauja par laivošanas maršrutu kartogrāfiskā materiāla un bukletu izstrādi un druku. LL-00134 "Ilgtspējīga ūdens tūrisma veicināšana Lietuvas-Latvijas pārrobežu reģionā, iesaistot vietējos uzņēmējus un kopienas" (WaterTour) ietvaros.” (Aktivitātes D.2.2.4. un D.2.2.5.) |
Cenu aptaujas ID numurs |
ANP/2.1.8/25/17 |
Iepirkuma metode |
Cenu aptauja saskaņā 2025.gada 23. janvāra Aizkraukles novada domes iekšējās kārtības noteikumiem Nr.2025/4 “Iepirkumu organizēšanas kārtība Aizkraukles novada pašvaldībā” |
Kontaktpersona |
Sintija Sniedzīte, projektu vadītāja; Lauma Āre, Tūrisma nodaļas vadītāja vietniece. |
Kontaktinformācija |
Informācija par tirgus izpēti
- Pakalpojums tiek iepirkts Interreg V-A Latvijas–Lietuvas pārrobežu sadarbības programmā 2021.‒2027. gadam projekta "Ilgtspējīga ūdens tūrisma veicināšana Lietuvas-Latvijas pārrobežu reģionā, iesaistot vietējos uzņēmējus un kopienas" (WaterTour) LL-00134 ietvaros.
Tirgus izpētes priekšmets
- Laivošanas maršrutu kartogrāfiskā materiāla un bukletu izstrāde, druka un piegāde.
- Pakalpojuma izpildes termiņš – 2 mēneši no līguma noslēgšanas brīža.
Piedāvājuma noformēšana un iesniegšana
Pretendentam jāiesniedz Pasūtītājam piedāvājums: Pieteikuma forma un Finanšu piedāvājums (2.pielikums).
- Pretendenti piedāvājumus (Pieteikuma formu un finanšu piedāvājumu - 2.pielikums) var iesniegt līdz 2025. gada 17. jūnijam nosūtot to elektroniski uz e-pasta adresi: sintija.sniedzite@aizkraukle.lv.
- Piedāvājumam jāatbilst šajā instrukcijā un Tehniskajā specifikācijā noteiktajām prasībām.
- Piedāvājumā jānorāda piedāvātā cena euro bez pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk – PVN). Cenā jāierēķina visi ar pakalpojuma sniegšanu saistītie izdevumi.
Līguma slēgšana un apmaksas kārtība
- Pasūtītājs slēgs ar izraudzīto Pretendentu līgumu, pamatojoties uz Pretendenta piedāvājumu.
- Samaksu par pakalpojumu Pasūtītājs veic 10 (desmit) darba dienu laikā pēc nodošanas – pieņemšanas akta parakstīšanas par pilnīgu pakalpojuma izpildi un atbilstoša rēķina saņemšanas.
Iesniegto piedāvājumu vērtēšanas kritērijs
- Piedāvājumu vērtēšanas kritērijs: zemākā cena euro bez PVN
- Līguma slēgšanas tiesības tiks piešķirtas pretendentam, kas iesniegs piedāvājumu ar zemāko cenu euro bez PVN.
- Ja diviem pretendentiem piedāvātā cena ir vienāda, Pasūtītājs izvēlēsies pretendentu ar lielāku pieredzi pakalpojuma sniegšanā.
- Ja Pretendenta piedāvājums neatbilst šai instrukcijai un Tehniskajai specifikācijai, Pretendenta piedāvājums var tikt noraidīts.