Pasūtītājs
Aizkraukles novada pašvaldība
Piedāvājumu iesniegšana
2025. gada 13. jūnijs pulksten 15.00

Pasūtītāja nosaukums

Aizkraukles novada pašvaldība

Nod. maksātāja reģ. nr.

90000074812

Adrese

Lāčplēša 1A, Aizkraukle, Aizkraukles novads, LV-5101

Kontaktpersona

Valērija Noreika, Vecākā projektu vadītāja, tālr. +371 64901034, e-pasts: valerija.noreika@aizkraukle.lv

Iepirkuma metode

Tirgus izpētes metode

Līguma izpildes vieta

Ceļš “Skīveri-Līči-Bolšāres-Veibēni” – kadastra apzīmējumi 32820100546, 32820040105 – un ceļa “Braslas upe – Silmaces” – kadastra apzīmējums 32820040115

Iepirkumu priekšmets

Būvuzraudzības pakalpojumi

Apmaksas kārtība

Samaksu par pakalpojumu Pasūtītājs veic 10 (desmit) darba dienu laikā pēc nodošanas – pieņemšanas akta parakstīšanas par pilnīgu pakalpojuma izpildi un atbilstoša rēķina saņemšanas.

Cenu aptauja tiek veikta saskaņā ar Aizkraukles novada pašvaldības 2025. gada 23. janvāra noteikumiem Nr.2025/1 “Iepirkumu organizēšanas kārtības Aizkraukles novada pašvaldībā”.

Būvuzraudzības darba uzdevumi:

  1. Par būvuzraudzības pakalpojuma nodrošināšanu būvniecības objektam “Ceļa “Skrīveri–Līči–Bolšāres–Veibēni” un “Braslas upe–Silamices” posmu seguma atjaunošana Skrīveru pagastā, Aizkraukles novadā”, nodrošinot būvdarbu atbilstības kontroli normatīvajiem aktiem, būvprojektam, būvdarbu līgumam un kvalitātes prasībām.
  2. Būvuzraudzības apjoms ietver visu seguma atjaunošanas darbu uzraudzību – tai skaitā būvprocesa uzraudzību, darbu kvalitātes un atbilstības izvērtēšanu, darba žurnālu pārbaudi, izpilddokumentācijas kontroli un komunikāciju ar būvuzņēmēju un pasūtītāju.
  3. Būvuzraudzības laikā nodrošināt regulāru darbu fiksāciju – tai skaitā aktuālo darbu gaitu, paveikto darbu aprakstus, fotofiksācijas, neatbilstību konstatēšanu un to novēršanas kontroli, kā arī tikties ar iesaistītajām pusēm atbilstoši nepieciešamībai.
  4. Pēc darbu pabeigšanas iesniegt Pasūtītājam būvuzraudzības ziņojumu un nepieciešamo noslēguma dokumentāciju, apliecinot, ka būvdarbi veikti atbilstoši normatīvo aktu un līguma prasībām

Papildu informācija pieejama iepirkuma sludinājumā Elektronisko iepirkumu sistēmā (EIS).

Piedāvājuma iesniegšanas termiņš un veids: 2025. gada 13. jūnijs pulksten 15.00.

Piedāvājuma noformēšana un iesniegšana

Iepirkumā drīkst piedalīties fiziska vai juridiska persona, kura reģistrēta LR Komercreģistrā un/vai Būvkomersantu reģistrā, un kurai ir tiesības veikt cenu aptaujā minētos darbus. Informāciju pasūtītājs var pārbaudīt LR Uzņēmumu reģistra vietnē.

Piedāvājumi iesniedzami elektroniskā veidā e-pastā: valerija.noreika@aizkraukle.lv līdz iepriekš minētajam termiņam, norādot Cenu aptaujas nosaukumu un Identifikācijas numuru. Visiem piedāvājuma dokumentiem jābūt pretendenta paraksttiesīgās personas parakstītiem. Tos ieskenētus vai ar drošu elektronisko parakstu parakstītus, kā pielikumu pievieno e-pasta sūtījumam.

Pretendentam jāiesniedz:

 Iesniegto piedāvājumu vērtēšana:

  • pasūtītājs atzīst par atbilstošiem tikai tos piedāvājumus, kuri iesniegti un sagatavoti atbilstoši tehniskajā specifikācijā noteiktajām prasībām;
  • pasūtītājs no atbilstošajiem piedāvājumiem izvēlas visizdevīgāko piedāvājumu, kura noteikšanā kritērijs ir zemākā cena.
  • ja diviem pretendentiem piedāvātā cena ir vienāda, Pasūtītājs izvēlēsies pretendentu ar lielāku pieredzi, par ko pārliecināsies, lūdzot iesniegt papildus informāciju.