“VR briļļu komplektu iegāde projektā Interreg VI-A Latvijas-Lietuvas programmas 2021.-2027.gadam projektā Nr. LL-00061 “Digitāli pieejami un pievilcīgi zudušā kultūras mantojuma tūrisma galamērķi Zemgalē un Ziemeļlietuvā” (Reclaimed History)”
Identifikācijas Nr. ANP/2.1.8/25/48
|
Nosaukums |
Aizkraukles novada pašvaldība |
|
Reģistrācijas numurs |
90000074812 |
|
Juridiskā adrese |
Lāčplēša iela 1A, Aizkraukle, Aizkraukles nov., LV-5101 |
|
Preces piegādes adrese |
1905. gada iela 7, Koknese, Aizkraukles novads, Latvija, LV-5113 |
|
Cenu aptaujas nosaukums |
“VR briļļu komplektu iegāde projektā Interreg VI-A Latvijas-Lietuvas programmas 2021.-2027.gadam projektā Nr. LL-00061 “Digitāli pieejami un pievilcīgi zudušā kultūras mantojuma tūrisma galamērķi Zemgalē un Ziemeļlietuvā” (Reclaimed History)” |
|
Cenu aptaujas ID numurs |
ANP/2.1.8/25/48 |
|
Iepirkuma metode |
Cenu aptauja saskaņā 2025. gada 23. janvāra Aizkraukles novada domes iekšējās kārtības noteikumiem Nr.2025/4 “Iepirkumu organizēšanas kārtība Aizkraukles novada pašvaldībā” |
|
Kontaktpersona |
Sintija Sniedzīte, vecākā projektu vadītāja; |
|
Kontaktinformācija |
Informācija par tirgus izpēti
Preces tiek iepirktas Interreg VI-A Latvijas-Lietuvas programmas 2021.-2027.gadam projektā Nr. LL-00061 “Digitāli pieejami un pievilcīgi zudušā kultūras mantojuma tūrisma galamērķi Zemgalē un Ziemeļlietuvā” (Reclaimed History)
Tirgus izpētes priekšmets
7 VR briļļu komplekti (piemēroti publiskai lietošanai)
Piedāvājuma noformēšana un iesniegšana
- Pretendentam jāiesniedz Pasūtītājam piedāvājums: Pieteikuma forma un Finanšu piedāvājums (2.pielikums).
- Pretendenti piedāvājumus (Pieteikuma forma un finanšu piedāvājums – 2.pielikums) var iesniegt līdz 2025. gada 31. oktobrim (ieskaitot) nosūtot to elektroniski uz e-pasta adresi: sintija.sniedzite@aizkraukle.lv un dome@aizkraukle.lv.
- Piedāvājumam jāatbilst šajā instrukcijā un Tehniskajā specifikācijā (1.pielikums) noteiktajām prasībām.
- Piedāvājumā jānorāda piedāvātā cena euro bez pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk – PVN). Cenā jāierēķina visi ar preces piegādi saistītie izdevumi.
Līguma slēgšana un apmaksas kārtība
- Pasūtītājs slēgs ar izraudzīto Pretendentu līgumu, pamatojoties uz Pretendenta piedāvājumu.
- Samaksu par piegādātajām precēm Pasūtītājs veic 10 (desmit) darba dienu laikā pēc nodošanas – pieņemšanas akta parakstīšanas par preces piegādi un atbilstoša rēķina saņemšanas.
Iesniegto piedāvājumu vērtēšanas kritērijs
- Piedāvājumu vērtēšanas kritērijs: zemākā cena euro bez PVN
- Līguma slēgšanas tiesības tiks piešķirtas pretendentam, kas iesniegs piedāvājumu ar zemāko cenu euro bez PVN.
- Ja diviem pretendentiem piedāvātā cena ir vienāda, Pasūtītājs izvēlēsies pretendentu ar lielāku pieredzi pakalpojuma sniegšanā.
- Ja Pretendenta piedāvājums neatbilst šai instrukcijai un Tehniskajai specifikācijai, Pretendenta piedāvājums var tikt noraidīts.
