Pasūtītājs
Aizkraukles novada pašvaldība
Piedāvājumu iesniegšana
2025. gada 31. oktobris
Interreg

 

“VR briļļu komplektu iegāde projektā Interreg VI-A Latvijas-Lietuvas programmas 2021.-2027.gadam projektā Nr. LL-00061 “Digitāli pieejami un pievilcīgi zudušā kultūras mantojuma tūrisma galamērķi Zemgalē un Ziemeļlietuvā” (Reclaimed History)”

Identifikācijas Nr. ANP/2.1.8/25/48

Nosaukums

Aizkraukles novada pašvaldība

Reģistrācijas numurs

90000074812

Juridiskā adrese

Lāčplēša iela 1A, Aizkraukle, Aizkraukles nov., LV-5101

Preces piegādes adrese

1905. gada iela 7, Koknese, Aizkraukles novads, Latvija, LV-5113

Cenu aptaujas nosaukums

“VR briļļu komplektu iegāde projektā Interreg VI-A Latvijas-Lietuvas programmas 2021.-2027.gadam projektā Nr. LL-00061 “Digitāli pieejami un pievilcīgi zudušā kultūras mantojuma tūrisma galamērķi Zemgalē un Ziemeļlietuvā” (Reclaimed History)”

Cenu aptaujas ID numurs

ANP/2.1.8/25/48

Iepirkuma metode

Cenu aptauja saskaņā 2025. gada 23. janvāra Aizkraukles novada domes iekšējās kārtības noteikumiem Nr.2025/4 “Iepirkumu organizēšanas kārtība Aizkraukles novada pašvaldībā”

Kontaktpersona

Sintija Sniedzīte, vecākā projektu vadītāja;

Kontaktinformācija

sintija.sniedzite@aizkraukle.lv, +371 28302224.

Informācija par tirgus izpēti

Preces tiek iepirktas Interreg VI-A Latvijas-Lietuvas programmas 2021.-2027.gadam projektā Nr. LL-00061 “Digitāli pieejami un pievilcīgi zudušā kultūras mantojuma tūrisma galamērķi Zemgalē un Ziemeļlietuvā” (Reclaimed History)

Tirgus izpētes priekšmets

7 VR briļļu komplekti (piemēroti publiskai lietošanai)

Piedāvājuma noformēšana un iesniegšana

  1. Pretendentam jāiesniedz Pasūtītājam piedāvājums: Pieteikuma forma un Finanšu  piedāvājums (2.pielikums).
  2. Pretendenti piedāvājumus (Pieteikuma forma un finanšu piedāvājums – 2.pielikums) var iesniegt līdz 2025. gada 31. oktobrim (ieskaitot) nosūtot to elektroniski uz e-pasta adresi: sintija.sniedzite@aizkraukle.lv un dome@aizkraukle.lv.
  3. Piedāvājumam jāatbilst šajā instrukcijā un Tehniskajā specifikācijā (1.pielikums) noteiktajām prasībām.
  4. Piedāvājumā jānorāda piedāvātā cena euro bez pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk – PVN). Cenā jāierēķina visi ar preces piegādi saistītie izdevumi.

Līguma slēgšana un  apmaksas kārtība

  1. Pasūtītājs slēgs ar izraudzīto Pretendentu līgumu, pamatojoties uz Pretendenta piedāvājumu.
  2. Samaksu par piegādātajām precēm Pasūtītājs veic 10  (desmit) darba dienu laikā pēc nodošanas – pieņemšanas akta parakstīšanas par preces piegādi un atbilstoša rēķina saņemšanas.

Iesniegto piedāvājumu vērtēšanas kritērijs

  1. Piedāvājumu vērtēšanas kritērijs: zemākā cena euro bez PVN
  2. Līguma slēgšanas tiesības tiks piešķirtas pretendentam, kas iesniegs  piedāvājumu ar zemāko cenu euro bez PVN.
  3. Ja diviem pretendentiem piedāvātā cena ir vienāda, Pasūtītājs izvēlēsies pretendentu ar lielāku pieredzi pakalpojuma sniegšanā.
  4. Ja Pretendenta piedāvājums neatbilst šai instrukcijai un Tehniskajai specifikācijai, Pretendenta piedāvājums var tikt noraidīts.