Pasta nodaļas strādās ilgāk.

No 1. novembra teju 50 pasta nodaļās – gan pilsētās, gan reģionos – pagarinās darba laiku, lai iedzīvotājiem pasta un maksājumu pakalpojumi būtu ērtāk sasniedzami, tostarp arī Koknesē un Pļaviņās.

Lai nodrošinātu iedzīvotājiem iespēju pasta un maksājumu pakalpojumus Aizkraukles novadā saņemt arī dienas otrajā pusē, no 1. novembra mainīsies Kokneses un Pļaviņu pasta nodaļas darba laiks.

Šobrīd Kokneses pasta nodaļa klientiem ir atvērta katru darba dienu no pulksten 8.00 līdz 13.30, savukārt no novembra sākuma tā būs pieejama pirmdienās, trešdienās un piektdienās no pulksten 8.00 līdz 11.00, otrdienās un ceturtdienās ‒ no pulksten 8.00 līdz 18.00. Savukārt Pļaviņu pasta nodaļa, kas tagad klientus apkalpo katru darba dienu no pulksten 8.00 līdz 15.00, būs pieejama pirmdienās, trešdienās un piektdienās no pulksten 8.00 līdz 13.30, bet otrdienās un ceturtdienās – no pulksten 8.00 līdz 18.00.

Informācija par darba laika izmaiņām būs izvietota arī attiecīgajās pasta nodaļās.

Aizkraukles novada iedzīvotāji pasta un maksājumu pakalpojumus klātienē var saņemt arī jaunajā klientu centrā “Aizkraukle”– gan darba dienās, gan brīvdienās, kā arī Neretas, Jaunjelgavas un Skrīveru pasta nodaļā. Ārpus novada centra dzīvojošie var pieteikt pakalpojumu “Pastnieks mājās”, kas ir alternatīva iespēja bez papildu maksas saņemt savā dzīvesvietā visus klientu centros un pasta nodaļās sniegtos pakalpojumus.

Savukārt ērtai sūtījumu saņemšanai un nosūtīšanai ikviens aicināts izmantot “Latvijas Pasta” plašo pakomātu tīklu. Visi āra pakomāti aprīkoti ar papildu funkcionalitāti: tajos iebūvēta vēstuļu kastīte, kas ļauj parūpēties par korespondences nosūtīšanu. Aizkraukles novadā pakomāti uzstādīti Aizkrauklē, Spīdolas ielā 17, Gaismas ielā 35 un Lāčplēša ielā 10, Pļaviņās ‒  Odzienas ielā 2, Koknesē ‒ Lāčplēša ielā 5, Jaunjelgavā ‒  Jelgavas ielā 3a, Skrīveros ‒ Daugavas ielā 97, Neretā ‒  Raiņa ielā 6, Ērberģē ‒ Liepu ielā 2.

Izmantojot pakomātu, sūtījumu var nosūtīt ne tikai uz citu pakomātu, bet arī uz klientu centru, pasta nodaļu vai uz konkrētu adresi. Tāpat tajā var gan nodot nosūtīšanai, gan arī pārvirzīt saņemšanai ierakstītas vēstules, tā atvieglojot ikdienu un ļaujot klientam nedoties uz klātienes pakalpojumu saņemšanas vietu.

Lai nosūtītu sūtījumu, arī ierakstītu vēstuli, tā jānoformē privātpersonu pašapkalpošanās vietnē mans.pasts.lv un pēc tam jāievieto pakomāta skapītī. Savukārt lai pakomātā saņemtu ierakstītu vēstuli, kas ierasti tiek izsniegta pret parakstu, tā, sazinoties ar klientu atbalsta komandu un identificējoties ar Smart ID vai e-parakstu, jāpārvirza saņemšanai vēlamajā pakomātā. 

Mans.pasts.lv ne tikai var sekot līdzi savai sūtījumu vēsturei, to piegādes gaitai, bet arī izmantot lojalitātes priekšrocības. Reģistrējoties mans.pasts.lv, katrs piektais pakomāta sūtījums ir bez maksas, savukārt tajā noformējot ierakstītus, izsekojamus vai apdrošinātus sūtījumus, tiek piešķirta atlaide 0,42 eiro (bez PVN) apmērā.

“Latvijas Pasts” regulāri izvērtē klātienes pakalpojumu pieprasījumu un pārskata to pieejamību gan lielākajās pilsētās un novadu centros, gan attālākajos reģionos. Uzņēmums pakāpeniski attīsta klātienes apkalpošanas vietas, ierīkojot jaunā koncepta klientu centrus un pārceļot pasta nodaļas uz pašvaldībām piederošām telpām, kas ļauj vienlaikus ar pasta un maksājumu pakalpojumiem saņemt arī valsts un pašvaldību piedāvātās iespējas.