Aizkraukle
bill me baneris

Turpinot pakalpojumu kvalitātes attīstību, SIA “Aizkraukles siltums” piedāvā saviem klientiem arvien jaunus veidus norēķiniem un komunicēšanai ar uzņēmumu. Būtiskākais jauninājums šajā ziņā ir tiešsaistes vietne Bill.me, pirmais pilnvērtīgais SIA “Aizkraukles siltums” klientu portāls.

Bill.me ir pārskatāma un mūsdienīga rēķinu pārvaldības un saziņas platforma, kas nodrošina ātru informācijas apmaiņu starp klientu un pakalpojuma sniedzēju. Aizkraukles iedzīvotāji, kuri ir SIA “Aizkraukles ūdens” klienti, šo vietni ērtākai rēķinu apmaksai un skaitītāju rādījumu noziņošanai izmanto jau vairākus gadus. Šo sistēmu komunālo pakalpojumu apmaksai izmanto arī Pļaviņās.

“Spriežot pēc cilvēku atsaucības — šobrīd mūsu platformu Latvijā aktīvi lieto jau vairāk par 100 tūkstošiem lietotāju — arvien vairāk iedzīvotāju sāk izmantot mūsdienu tehnoloģiju iespējas savā labā,” stāsta Bill.me projektu vadītāja Linda Samsone.

Arī SIA “Aizkraukles siltums” valdes loceklis Egdars Bricis uzskata par pienākumu piedāvāt klientiem un popularizēt instrumentus, kurus tie var izmantot kvalitatīvi augstāka dzīves līmeņa sasniegšanai.

“Īpaši svarīgi tas ir šobrīd, kad aug izmaksas papīra rēķinu izejmateriāliem un rēķinu piegādei klientiem pa pastu. Reģistrējoties Bill.me, klientiem paveras iespēja ietaupīt ikmēneša maksu (1.40 EUR + PVN) par papīra formas rēķina piegādi pastkastē, ērti noziņot skaitītāju radījumus un norēķināties par visiem pakalpojumiem vienuviet. Turklāt, Bill.me ir labi pazīstams Aizkrauklē, jo no 2020. gada servisa priekšrocības aktīvi izmanto arī SIA “Aizkraukles ūdens” klienti”, norāda Egdars Bricis.

Bill.me — vienkārši un ērti

Ikvienam SIA “Aizkraukles siltums” klientam būs pieejams personīgais lietotāja profils Bill.me vietnē, proti ērts vadības panelis rēķinu saņemšanai un apmaksai tiešsaistē, skaitītāju rādījumu noziņošanai ar vienu klikšķi un ērtai komunikācijai ar uzņēmumu. Papildus tiešsaistes vietnei ir pieejama bezmaksas mobilā lietotne iOS, Android un Huawei ierīcēm, kas nodrošina absolūto servisa lietošanas brīvību. Turklāt, Bill.me pilnībā atbilst Eiropas Savienības Vispārīgajai datu aizsardzības regulai un visaugstākajiem Visa un MasterCard maksājumu drošības standartiem.

“Mūsu pieredze liecina, ka liela nozīme ir ērtam un saprotamam rīkam. Būtiskākais, lai ieviešot elektronisko rīku rēķinu saņemšanai un apmaksai, kā arī skaitītāju rādījumu nodošanai, šī sistēma būtu ērta un vienkārša lietošanai. Esam priecīgi, ka laika gaitā mums izdevies apgāzt divus pastāvošos mītus – to, ka reģionos un gados vecāki iedzīvotāji kūtrāk izmanto digitālos kanālus. Gandrīz 40% no mūsu platformas lietotājiem Latvijā ir cilvēki vecumā virs 55 gadiem,” atklāj L. Samsone.

Jauna klientu portāla ieviešana ir svarīgs solis efektīvākā uzņēmuma resursu pārvaldībā, kā arī sniegto pakalpojumu kvalitātes uzlabošanā. Uzņēmumam tas ļauj sistematizēt skaitītāju rādījumu uzskaites procesu, pamazām padarot to pilnībā digitālu, bet klientam – jaunu veidu kā ātri, precīzi un sev ērtā laikā attālināti nodot skaitītāju rādījumus. Tagad kļūst iespējama sen plānotā rādījumu noziņošanas perioda ieviešana.

Sākot ar jūniju, SIA “Aizkraukles siltums” klienti varēs noziņot rādījumus no katra mēneša 28. līdz 30. vai 31. datumam.

Kā kļūt par Bill.me lietotāju?

Reģistrācija, rēķinu saņemšana, rādījumu nodošana Bill.me vietnē ir bez maksas.

  • Tiem klientiem, kuri ir jau reģistrēti Bill.me vietnē citu pakalpojumu apmaksai, nekādas papildu darbības nevajadzēs veikt.
  • Klienti, kuri izmanto savu e-pastu saziņai ar SIA “Aizkraukles siltums” un nav reģistrēti Bill.me, šomēnes savos e-pastos saņems reģistrācijas saiti.
  • Pārējos klientus, kuri saņem papīra rēķinu pa pastu, aicinām uz e-pasta adresi rekini@asiltums.lv iesūtīt šādu informāciju: vārds, uzvārds, klienta numurs, īpašuma adrese.
  • Pārejas periodā skaitītāju rādījumus iespējams noziņot arī pa tālruņiem +371 65122556 vai +371 26398544.

Vairāk informācijas par Bill.me iespējām un priekšrocībām var iegūt tīmekļa vietnē www.bill.me.