Aizkraukle
bill me baneris

Turpinot pakalpojumu kvalitātes uzlabošanu, SIA “Aizkraukles siltums”  saviem klientiem piedāvā arvien jaunus norēķinu veidus un komunikācijas iespējas. Būtiskākais jauninājums ir tiešsaistes vietnes  “Bill.me” izmantošana, taču pārejas laikā klienti skaitītāja rādījumus varēs ziņot arī pa tālruni vai iemest uzņēmuma “Lauma A” kastītē Lāčplēša ielā 4.

“Bill.me” ir pārskatāma un mūsdienīga rēķinu pārvaldības un saziņas platforma, kas nodrošina ātru informācijas apmaiņu starp klientu un pakalpojuma sniedzēju. Aizkraukles iedzīvotāji, kuri ir SIA “Aizkraukles ūdens” klienti, šo vietni ērtākai rēķinu apmaksai un skaitītāju rādījumu noziņošanai izmanto jau vairākus gadus. Šo sistēmu komunālo pakalpojumu apmaksai izmanto arī Pļaviņās. Nu arī SIA “Aizkraukles siltums” klienti to var izmantot.

“Īpaši svarīgi tas ir šobrīd, kad pieaug izmaksas papīra rēķinu izejmateriāliem un rēķinu piegādei klientiem pa pastu. Reģistrējoties vietnē “Bill.me”, klientiem paveras iespēja ietaupīt ikmēneša maksu – 1,40 eiro + PVN – par papīra formas rēķina piegādi pastkastē, ērti noziņot skaitītāju radījumus un norēķināties par visiem pakalpojumiem vienuviet. Rēķina sagatavošana klientam tad izmaksās tikai 0,36 eiro (+PVN). Turklāt “Bill.me” ir iepazinuši arī aizkrauklieši, jo no 2020. gada servisa priekšrocības aktīvi izmanto arī SIA “Aizkraukles ūdens” klienti,” norāda SIA “Aizkraukles siltums” valdes loceklis Edgars Bricis.

Ikvienam SIA “Aizkraukles siltums” klientam būs pieejams personīgais lietotāja profils “Bill.me” vietnē, proti, ērts vadības panelis rēķinu saņemšanai un apmaksai tiešsaistē, skaitītāju rādījumu noziņošanai ar vienu klikšķi un ērtai komunikācijai ar uzņēmumu. Papildus tiešsaistes vietnei ir pieejama bezmaksas mobilā lietotne iOS, Android un Huawei ierīcēm, kas nodrošina absolūto servisa lietošanas brīvību. Turklāt “Bill.me” pilnībā atbilst Eiropas Savienības Vispārīgajai datu aizsardzības regulai un visaugstākajiem “Visa” un “MasterCard” maksājumu drošības standartiem.

Sākot no jūnija SIA “Aizkraukles siltums” klienti var noziņot rādījumus no katra mēneša 28. līdz 30. vai 31. datumam.

Kā kļūt par “Bill.me” lietotāju?

Tiem klientiem, kuri jau ir reģistrēti “Bill.me” vietnē citu pakalpojumu apmaksai, nekādas papildu darbības nevajadzēs veikt. Klienti, kuri izmanto savu e-pastu saziņai ar SIA “Aizkraukles siltums” un nav reģistrēti “Bill.me”, savos e-pastos saņems reģistrācijas saiti. Pārējos klientus, kuri saņem papīra rēķinu pa pastu, aicinām e-pastā rekini@asiltums.lv iesūtīt šādu informāciju: vārds, uzvārds, klienta numurs, īpašuma adrese.

Reģistrācija, rēķinu saņemšana, rādījumu nodošana “Bill.me” vietnē ir bez maksas. Vairāk informācijas par “Bill.me” iespējām un priekšrocībām var iegūt tīmekļa vietnē www.bill.me.

SIA “Aizkraukles siltums” galvenā grāmatvede Iluta Valdmane informē, ka skaitītāju rādījumus par jūniju vietnē “Bill.me” iesniedza 46 procenti uzņēmuma klientu, un uzņēmuma mērķis ir pamazām pariet uz šo rēķinu iesniegšanas platformu. Viņa skaidro, ka skaitītāja rādījumus vairs nevar iesniegt internetā, pievienojoties ar internetbanku, taču pārejas periodā tos iespējams noziņot arī pa tālruņiem +371 65122556 vai +371 26398544.

Tāpat tiem iedzīvotājiem, kuri neizmanto internetu, aizvien skaitītāju rādījumu datus ir iespēja iemest SIA “Lauma A” šim mērķim novietotajā kastītē Lāčplēša ielā 4, pirmajā stāvā.