Id.Nr. ANP-2023/23
Pasūtītājs
Nosaukums |
Aizkraukles novada pašvaldība |
Reģistrācijas numurs |
90000074812 |
Adrese |
|
Kontaktpersona |
Vecākā projektu vadītāja Anda Mikāla |
Kontaktinformācija |
Vecākais iepirkumu speciālists Dace Svētiņa |
Iepirkuma metode
Publicēt instrukciju Aizkraukles novada pašvaldības mājas lapā www.aizkraukle.lv sadaļā “Pašvaldība” – Cenu aptaujas |
+ |
Nosūtīt instrukciju vismaz trīs potenciālajiem pretendentiem uz elektronisko pastu ar uzaicinājumu iesniegt piedāvājumus |
+ |
Cenu aptauja tiek veikta saskaņā ar Aizkraukles novada pašvaldības 2022. gada 17. novembra noteikumiem Nr.2022/70 “Iepirkumu organizēšanas kārtības Aizkraukles novada pašvaldībā”.
Iepirkuma priekšmets
sniegt būvprojektu ekspertīzes pakalpojumus, saskaņā ar tehnisko specifikāciju,
- būvprojekta “Energoefektivitātes un pieejamības nodrošināšanas pasākumi Aizkraukles novada pašvaldības ēkā Lāčplēša ielā 1, Aizkrauklē”;
- būvprojekta “Energoefektivitātes un pieejamības nodrošināšanas pasākumi Aizkraukles novada pašvaldības ēkā Lāčplēša ielā 1A, Aizkrauklē”,
būvkonstrukciju un ugunsdrošības pasākumu pārskata daļām.
Pakalpojumu izpildes termiņš
līdz 2023. gada 7. jūnijam.
Piedāvājuma iesniegšanas termiņš
2023. gada 12. maijs, plkst. 11.00
Piedāvājuma iesniegšanas vieta un veids
Piedāvājumi iesniedzami elektroniskā veidā nosūtot uz e-pastu anda.mikala@aizkraukle.lv līdz iepriekšminētajam termiņam norādīt Cenu aptaujas nosaukumu un Identifikācijas numuru;
Prasības piedāvājumu noformēšanai, ja piedāvājumu iesūta elektroniski vienkāršā e-pasta sūtījumā:
- visiem piedāvājuma dokumentiem jābūt pretendent paraksttiesīgās personas parakstītiem;
- ieskenētus piedāvājuma dokumentus, kā pielikumu pievieno e-pasta sūtījumam;
- visiem dokumentiem jābūt sastādītiem latviešu valodā.
Iesniegto piedāvājumu vērtēšana
- Pasūtītājs atzīst par atbilstošiem tikai tos piedāvājumus, kuri iesniegti un sagatavoti atbilstoši tehniskajā specifikācijā noteiktajām prasībām.
- Pasūtītājs no atbilstošajiem piedāvājumiem izvēlas visizdevīgāko piedāvājumu, kura noteikšanā kritērijs ir zemākā cena.
- Ja diviem pretendentiem piedāvātā cena ir vienāda, Pasūtītājs izvēlēsies pretendentu ar lielāku pieredzi, par ko pārliecināsies, lūdzot iesniegt papildus informāciju.
Apmaksas kārtība
Samaksu par pakalpojumu Pasūtītājs veic 10 (desmit) dienu laikā pēc nodošanas – pieņemšanas akta parakstīšanas par pilnīgu pakalpojuma izpildi un atbilstoša rēķina saņemšanas.
Prasības pretendentiem
Iepirkumā drīkst piedalīties fiziska vai juridiska persona, kura reģistrēta LR Komercreģistrā un Būvkomersantu reģistrā, un kurai ir tiesības veikt cenu aptaujā minētos darbus. Informāciju pasūtītājs var pārbaudīt LR Uzņēmumu reģistra vietnē http://www.ur.gov.lv/.
Atlases prasības
- pretendents iepirkuma priekšmetā paredzēto Būvprojekta ekspertīzes pakalpojuma izpildei var nodrošināt šādus būvspeciālistus:
- būvspeciālistu, kuram ir spēkā esošs būvprakses sertifikāts ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmu, ieskaitot ugunsdzēsības sistēmu, būvprojektu ekspertīzē;
- būvspeciālistu, kuram ir spēkā esošs būvprakses sertifikāts ēku konstrukciju būvprojektu ekspertīzē.
Iesniedzamie dokumenti parakstīti vai noformēti e-dokumenta formā
Pretendenta parakstīts piedāvājums saskaņā ar pielikumā Nr.2 pievienoto veidni.
Būvspeciālistu, kuri veiks Būvprojekta ekspertīzi, pieejamības apliecinājumi saskaņā ar pielikumā Nr.3 pievienoto veidni.
Nodevums
Ekspertīzes atzinumus noformēti atbilstoši normatīvo aktu prasībām, katru - 3 (trīs) eksemplāros drukas formātā un 1 (vienu) eksemplāru elektroniskā veidā, pievienojot to Būvniecības informācijas sistēmā BIS.gov.lv attiecīgajās lietās Nr. BIS-BL-660448-7229 “Energoefektivitātes un pieejamības nodrošināšanas pasākumi Aizkraukles novada pašvaldības ēkā Lāčplēša ielā 1, Aizkrauklē” un lietā Nr. BIS-BL-660449-7230 Energoefektivitātes un pieejamības nodrošināšanas pasākumi Aizkraukles novada pašvaldības ēkā Lāčplēša ielā 1A, Aizkrauklē”
Pielikumi: