Pasūtītāja nosaukums |
Aizkraukles novada pašvaldība |
Nod. maksātāja reģ. nr. |
90000074812 |
Juridiskā adrese |
Lāčplēša iela 1A, Aizkraukle, Aizkraukles novads, Latvija, LV-5101 |
Pakalpojuma sniegšanas vietas adrese |
Aizkraukles novada administratīvā teritorija |
Cenu aptaujas nosaukums |
Mežu inventarizācijas veikšana Aizkraukles novada pašvaldības vajadzībām |
Cenu aptaujas ID numurs |
ANP-2024/15 |
Iepirkuma metode |
Cenu aptauja |
CPV kods |
77231400-2 |
Kontaktpersona |
Anda Mikāla, Aizkraukles novada pašvaldības, dabas resursu speciāliste tālr. +371 27097953, e-pasts: anda.mikala@aizkraukle.lv |
Cenu aptauja tiek veikta saskaņā ar Aizkraukles novada pašvaldības 2022. gada 17. novembra noteikumiem Nr.2022/70 “Iepirkumu organizēšanas kārtība Aizkraukles novada pašvaldībā”.
Darba uzdevums
Pēc pasūtītāja rakstiska Darba uzdevuma veikt pašvaldībai piederošā vai piekrītošā meža īpašuma (turpmāk – Īpašums) inventarizāciju, saskaņā ar nolikuma prasībām.
Līguma izpildes termiņš
Laika periodā no 22.04.2024. līdz 31.07.2024.
Piedāvājuma iesniegšanas termiņš
Ieinteresētās personas piedāvājumus var iesniegt līdz 2024. gada 15. aprīlim plkst. 10.00.
Piedāvājumu iesniegšanas vieta
Nosūtot elektroniski uz e-pastu: dome@aizkraukle.lv (parakstītu ar drošu elektronisko parakstu).
Pasūtītājs nodrošina iesniegto piedāvājumu konfidencialitāti līdz iesniegšanas termiņa beigām. Pretendents drīkst iesniegt tikai vienu piedāvājuma variantu.
Prasības pretendentiem
Iepirkumā drīkst piedalīties fiziska vai juridiska persona, kura reģistrēta LR Komercreģistrā un/vai Būvkomersantu reģistrā, un kurai ir tiesības veikt cenu aptaujā minētos darbus. Informāciju pasūtītājs var pārbaudīt LR Uzņēmumu reģistra vietnē.
Iesniegto piedāvājumu vērtēšana
- Pasūtītājs atzīst par atbilstošiem tikai tos piedāvājumus, kuri iesniegti un sagatavoti atbilstoši tehniskajā specifikācijā noteiktajām prasībām.
- Pasūtītājs no atbilstošajiem piedāvājumiem izvēlas visizdevīgāko piedāvājumu, kura noteikšanā kritērijs ir zemākā cena.
- Ja diviem pretendentiem piedāvātā cena ir vienāda, Pasūtītājs izvēlēsies pretendentu ar lielāku pieredzi, par ko pārliecināsies, lūdzot iesniegt papildus informāciju.
Apmaksas kārtība
Samaksu par pakalpojumu Pasūtītājs veic 10 (desmit) dienu laikā pēc nodošanas – pieņemšanas akta parakstīšanas par pakalpojuma izpildi un atbilstoša rēķina saņemšanas.
Prasības attiecībā uz Pretendenta tehniskajām un profesionālajām spējām
- Pretendentam Latvijā vai valstī, kurā tas reģistrēts, nav nodokļu parādi, tai skaitā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādi, kas kopsummā kādā no valstīm pārsniedz 150 eiro.
- Pretendents ir reģistrēts, licencēts vai sertificēts atbilstoši normatīvo aktu prasībām.