Cena
Bezmaksas
Izpildes termiņš darba dienās
20
Uzzināt vairāk
Saņēmējs
Fiziska persona
Privāto tiesību juridiska persona
Saņemšanas ierobežojumi
-

Klātienē

Jums ir iespēja iesniegt lūgumu, sūdzību, priekšlikumu vai jautājumu (iesniegumu) pašvaldībai par pašvaldības darbu. Piemēram, Jūs varat iesniegt sūdzību par pašvaldības amatpersonas rīcību vai priekšlikumu pašvaldības komunālo pakalpojumu uzlabošanai.

Procesa apraksts

  1. Pakalpojuma pieprasīšana
    Pakalpojuma mērķis ir pieņemt un izskatīt jautājumus, kas ir pašvaldības kompetencē, un kas tieši vai netieši skar iesnieguma, sūdzības vai priekšlikuma iesniedzēju.
    Brīvā formā sagatavo iesniegumu ar priekšlikumu, sūdzību, jautājumu vai lūgumu, iesniedz klātienē (VPVKAC), nosūtot pa pastu, uz e-adresi vai e-pastu (parakstītu ar drošu elektronisko parakstu).

  2. Pakalpojuma apstrāde
    Atbildīgais speciālists izvērtē iesniegumu, veic nepieciešamās darbības un sagatavo iesniedzējam atbildi.

  3. Pakalpojuma saņemšana
    Iesnieguma autoram tiek sniegta atbilde viņa izvēlētajā veidā – uz e-adresi, pa pastu vai e-pastu (parakstīta ar drošu elektronisko parakstu).

Veidlapas un citi dokumenti

  1. Brīvas formas iesniegums

Normatīvie akti