Mēnešalga:
1145 EUR
Vadība / Administrēšana
Atrašanās vieta:
Aizkraukle, Aizkraukles nov.

Pretendentiem jāpiesakās līdz

Aizkraukles novada pašvaldība (Reģ. Nr. 90000074812) izsludina pieteikšanos uz Aizkraukles novada pašvaldības Centrālās pārvaldes Kancelejas arhivāra - lietveža amatu

Darba veids: Darba līgums uz nenoteiktu laiku, 1 likme

Mēnešalga – 1145
 euro

Pieteikšanās vakancei: līdz 2025.gada 6.jūlijam.

Galvenie darba pienākumi (arhīvs):

  • organizēt arhivāra darbu un nodrošināt dokumentu pārvaldības sistēmas funkcionēšanu iestādē saskaņā ar ārējiem un iekšējiem normatīvajiem aktiem;
  • izvērtēt un noteikt iestādes dokumentu arhīviskās vērtības, glabāšanas termiņus, izstrādāt lietu nomenklatūru;
  • pieņemt glabāšanā un nodrošināt iestādes arhīvā nodoto dokumentu uzglabāšanu un sistemātisku kārtošanu;
  • organizēt uzglabāšanai nodoto dokumentu iznīcināšanu saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem;
  •  organizēt un nodrošināt dokumentu nodošanu pastāvīgā glabāšanā Latvijas Nacionālajā arhīvā;
  • organizēt un nodrošināt elektronisko dokumentu, saglabāšanu un nodošanu valsts glabāšanā;
  • izstrādāt iestādes iekšējos normatīvos dokumentus arhīva pārvaldības jautājumos;
  • sagatavot un izsniegt arhīva izziņas un citu informāciju pēc pieprasījuma;
  • konsultēt un uzraudzīt citu darbinieku darbu arhīva pārvaldības jautājumos.

Galvenie darba pienākumi (lietvedis):

  • Pārzināt un veikt pašvaldības lietvedības procesus, nodrošinot to atbilstību normatīvajiem aktiem.
  • Reģistrēt Centrālajā pārvaldē saņemtos dokumentus, rēķinus un citus iesniegumus dokumentu vadības sistēmā Lietvaris”.
  • Nodrošināt nosūtāmās korespondences tehnisko noformēšanu, reģistrēšanu sistēmā “Lietvaris” un savlaicīgu nosūtīšanu adresātiem.
  • Sistematizēt un ievietot dokumentus lietās pēc to izpildes, ievērojot pašvaldības lietu nomenklatūru.
  • Protokolēt komisijas sēdes, kā arī noformēt sēžu protokolus un pieņemtos lēmumus.

Prasības pretendentiem/-ēm:

  • vismaz vidējā izglītība ar padziļinātu kvalifikāciju lietvedībā, arhīvu pārvaldībā vai citā atbilstošā jomā;
  • valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī;
  • pieredze lietvedības darba organizēšanā;
  • vēlama iepriekšējā darba pieredze, nodrošinot valsts vai pašvaldību institūciju arhīva darbu;
  • vēlama iepriekšējā darba pieredze elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmas nodrošināšanā;
  • normatīvo aktu pārzināšana amata kompetencē esošo jautājumu jomā;
  • prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī un informācijas sistēmām (MS Office, Excel, Word, teksta redaktors, elektroniskās tabulas, DVS Lietvaris, Vienotā valsts arhīvu informācijas sistēma VVAIS, e-pasts un internets);

Mēs piedāvājam:

  • veselības apdrošināšanu pēc nostrādātiem 3 mēnešiem, sociālās garantijas;
  • papildatvaļinājuma dienas;
  • stabilu atalgojumu.

Pretendenta pieteikums sastāv no:

Pieteikuma vēstules (īss apraksts par pretendenta spējām un motivāciju strādāt Aizkraukles novada pašvaldībā, vakancei noderīga līdzšinējā pieredze);

Īsas informācijas par sevi (CV- dzīves un darba gaitu pārskats, vakancei  noderīga profesionālā pilnveide, valodu zināšanas).

Pieteikumu iesniegšana:

Pretendenti pieteikumu aicināti iesniegt sūtot uz e-pastu: dome@aizkraukle.lvparakstītu ar drošu elektronisko parakstu, kas satur laika zīmogu, ar norādi  “Arhivārs - Lietvedis”.

Informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Aizkraukles novada pašvaldība, kontaktinformācija: Lāčplēša iela 1A, Aizkraukle, Aizkraukles novads, LV-5101, e-pasta adrese: dome@aizkraukle.lv.

Pretendentiem jāpiesakās līdz