Mēnešalga:
2592 EUR
Vadība / Administrēšana
Atrašanās vieta:
Aizkraukles nov.

Pretendentiem jāpiesakās līdz

Kapitāla daļu turētāja pārstāvis izsludina konkursu uz sabiedrības ar ierobežotu atbildību “Pļaviņu Komunālie pakalpojumi” (ar reorganizācijas spēkā stāšanos brīdi nosaukuma maiņa uz SIA “LK Komunālie pakalpojumi”) valdes locekļa amatu.

Sabiedrības valdes loceklis – kritiskais personāls.

Ar Aizkraukles novada domes 2023. gada 16. novembra lēmumu Nr. 759 (sēdes protokols Nr. 16., 16. p) nolemts uzsākt SIA “Pļaviņu Komunālie pakalpojumi” (reģistrācijas Nr. 48703000457), SIA “Kokneses Komunālie pakalpojumi” (reģistrācijas Nr. 48703001147) un SIA “Skrīveru saimnieks” (reģistrācijas Nr. 58703000641) reorganizācijas procesu pievienošanas ceļā. Savukārt ar 2024. gada 19. septembra Aizkraukles novada domes lēmumu Nr. 2024/671 (sēdes protokols Nr.13., 5.p.) nolemts noteikt, ka SIA “Kokneses Komunālie pakalpojumi” un SIA “Skrīveru saimnieks” pievienošanā iegūstošā sabiedrība ir SIA “Pļaviņu Komunālie pakalpojumi”. Kapitāla daļu turētāja pārstāvis 2024. gada 28. novembrī pieņēma lēmumus Reorganizācijas līguma projekta saskaņošanu. 2024. gada 4. decembrī Latvijas Republikas Uzņēmumu Reģistra tīmekļvietnē tika izsludināts katras reorganizējamās kapitālsabiedrības Reorganizācijas līguma projekts. Savukārt 2025. gada 14. janvārī kapitāla daļu turētāja pārstāvis pieņēma lēmumus par minēto kapitālsabiedrību reorganizāciju un reorganizācijas līguma apstiprināšanu, un vienlaikus par nepieciešamajiem grozījumiem statūtos. Reorganizācijas procesā iesaistītās kapitālsabiedrības 2025. gada 15. janvārī parakstīja Reorganizācijas līgumu. Šobrīd notiek minēto kapitālsabiedrību reorganizācija pievienošanas procesā, plānotais reorganizācijas spējā stāšanās brīdis 2025. gada 15. augusts. Reorganizācijas rezultātā tiks veikta iegūstošās kapitālsabiedrības, t.i., SIA “Pļaviņu Komunālie pakalpojumi” nosaukuma (firmas) maiņa uz SIA “LK Komunālie pakalpojumi”. Iegūstošās sabiedrības valde ar reorganizācijas spēkā stāšanos brīdi sastāvēs no diviem valdes locekļiem.

Šobrīd sabiedrības komandu veido vidēji 42 darbinieki.

Reorganizētai kapitālsabiedrībai plānots darbinieku skaits 78, bilances kopsumma plānota virs 5 000 000 euro.

Informācija par uzņēmumu pieejama uzņēmuma mājas lapā: https://plavinukomunalie.lv/publiskojama/, un par reorganizācijas procesā iesaistītajiem uzņēmumiem pieejama https://www.aizkraukle.lv/lv/kapitalsabiedribas.

Valdes locekļa/es amata kandidātiem/- ēm ir izvirzītas šādas obligātās minimālās prasības:

  • Atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.panta ceturtās daļas prasībām;
  • valsts valodas zināšanas C1 vai augstākā līmenī;
  • vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas;
  • augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība uzņēmējdarbības vadībā, ekonomikā, tiesību zinātnē, inženierzinātnēs, nekustamo īpašumu pārvaldībā, kas nodrošina nepieciešamo zināšanu un kompetenču kopumu, lai profesionāli pildītu Sabiedrības valdes locekļa (-les) amata pienākumus (augstākā profesionālā izglītība inženierzinātnēs tiks uzskatīta par priekšrocību);
  • darba pieredze (pēdējo 10 gadu laikā), kas atbilst vismaz vienam no šiem kritērijiem:
    • vismaz triju gadu darba pieredze valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā amatā vai šim amatam tieši padota vadības līmeņa darbinieka amatā (vadītāja amatā vai vadītājam tieši pakļautas struktūrvienības amatā) kapitālsabiedrībā, vai organizācijas/iestādes vadītāja amatā vai cita augsta līmeņa vadības amatā Sabiedrības darbības jomā (ūdenssaimniecība, siltumapgāde, namu pārvaldīšana un apsaimniekošana);
    • vismaz triju gadu darba pieredze valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā, amatā vai šim amatam tieši padota vadības līmeņa darbinieka amatā (vadītāja amatā vai vadītājam tieši pakļautas struktūrvienības amatā) kapitālsabiedrībā, vai organizācijas/iestādes vadītāja amatā vai cita augsta līmeņa vadības amatā, kas nodrošina kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus konkrētajā amatā;
  • nevainojama reputācija;
  • piekrīt valsts amatpersonas statusam un noteiktajiem ierobežojumiem. Atbilstība likuma  “Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” prasībām.

Kadidātiem/-ēm pilnībā vai daļēji jāatbilst kādai no amatam izvirzītajām pieredzes, zināšanu un kompetenču prasībām:

  • praktiska pieredze finanšu vadības jomā, finanšu un analīzes vadības sistēmu uzlabošanā;
  • profesionālās prasmes kapitālsabiedrības darbības jomās (ūdenssaimniecība, siltumapgāde, namu pārvaldīšana un apsaimniekošana);
  • pieredze pārvaldības un kontroles stiprināšanā vai darba organizācijas un lietderības uzlabošanā;
  • pieredze iepirkumu procesu organizēšanā, pārvaldībā un kontrolē, kā arī pieredze investīciju projektu realizācijā;
  • pieredze Eiropas savienības finanšu instrumentu izmantošanā;
  • zināšanas un izpratne par administratīvo un personāla vadības procesu;
  • izpratne par atvasinātas publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību un darbību, un laba korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana;
  • zināšanas un izpratne sabiedrības darbības jomu regulējošiem normatīvajiem aktiem.

Padziļināti vērtējamās kompetences, kas nepieciešamas valdes locekļu amata pienākumu pildīšanai (saskaņā ar Ministru kabineta 2020.gada 7.janvāra noteikumiem Nr.20 “Valdes un padomes locekļu nominēšanas kārtība kapitālsabiedrībās, kurās kapitāla daļas pieder valstij vai atvasinātai publiskai persona”):

  • Stratēģiskais redzējums (būtiska kompetence);
  • Plānošana un organizēšana (būtiska kompetence);
  • Lēmumu pieņemšana un atbildība;
  • Komandas vadīšana;
  • Orientācija uz rezultātu sasniegšanu.

Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam līdz 2025. gada 25. jūnijam (ieskaitot) iesniegt pieteikuma dokumentus:

Kandidātus lūdzam iesniegt šādus pieteikuma dokumentus:

  • Personīgi vai elektroniski parakstītu un datētu motivētu pieteikumu, iekļaujot informāciju, kas apliecina Konkursa sludinājumā norādītās izglītības, pieredzes un prasmju esamību;
  • augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas  (ja augstākā izglītība iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā);
  • personīgi parakstītu un datētu dzīves gaitas un darba pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae, vēlams pēc 2.pielikuma formas vai atbilstoši Europass CV standarta formai), kurā iekļauts:
    • Pretendenta kontaktinformācija;
    • Pretendenta izglītība;
    • Pretendenta pašvērtējums par valodas zināšanām;
    • norādīts pēdējo desmit gadu laikā vadīto kolektīvu darbinieku skaits;
    • būtiskāko informāciju par uzņēmuma darbības jomu;
    • Pretendenta atbildība un pienākumi;
    • nozīmīgākie sasniegumiem amatā;
    • kontaktinformācija atsauksmju ievākšanai par Pretendenta darbu attiecīgajā uzņēmumā (vārds, uzvārds, amats, tālruņa numurs);
  • valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopiju, atbilstoši nepieciešamajam valsts valodas prasmes līmenim un pakāpei – augstākā līmeņa pakāpei C1 (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās mācību programmās latviešu valodā);
  • apliecinājumu par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta ceturtās daļas prasībām (1.pielikums);
  • apliecinājumu, ka, ievērojot likuma “Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” 7. panta piektā daļā noteiktos ierobežojumus, Pretendents novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts attiecīgajā amatā (1.pielikums);
  • citus dokumentus, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi.

Plānotā mēneša atlīdzība: 2 592,00 EUR (divi tūkstoši pieci simti deviņdesmit divi euro un 00 centi) apmērā.

Lai nodrošinātu atklātu un profesionālu sabiedrības valdes locekļu amata kandidātu atlases procesu, izveidota nominācijas komisija 10 (desmit) komisijas locekļu sastāvā. Konkurss jeb nominācijas process tiek organizēts saskaņā ar Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likumu un Ministru kabineta 2020.gada 7.janvāra noteikumu Nr.20 “Valdes un padomes locekļu nominēšanas kārtība kapitālsabiedrībās, kurās kapitāla daļas pieder valstij vai atvasinātai publiskai personai” prasībām.

Kandidātu atlases un novērtēšanas process notiks 2 (divās) kārtās un to īstenos konkursa nominācijas komisija. Konkursa pirmajā kārtā konkursa nominācijas komisija izskatīs kandidātu iesniegtos dokumentus, izvērtēs kandidātu atbilstību izvirzītajām prasībām un apstiprinātajiem novērtēšanas kritērijiem un lems par konkursa atlases otrajai kārtai izvirzāmajiem kandidātiem katrā jomā. Kandidāti, kas tiks virzīti otrajai kārtai, tiks aicināti sagatavot prezentāciju ar stratēģisko redzējumu par stratēģisko redzējumu par sabiedrības ar Sabiedrības galvenajiem nākotnes izaicinājumiem tuvākajiem 5 (pieciem) gadiem, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai, kapitālsabiedrības darbībai ierobežotu resursu apstākļos.

Ar atklātā konkursa nolikumu var iepazīties Aizkraukles novada pašvaldības mājaslapā: www.aizkraukles.lv sadaļā Pašvaldība/vakances.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25. panta pirmo daļu, informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi. Datu apstrādi veic un Aizkraukles novada pašvaldība. Jūs varat atsaukt savu piekrišanu personas datu apstrādei jebkurā laikā, rakstot attiecīgo pieprasījumu uz e-pastu:  domes@aizkraukle.lv. Papildus informācija par Jūsu personas datu apstrādi pieejama Aizkraukles novada pašvaldības mājaslapā www.aizkraukle.lv.


NOLIKUMS par kandidātu atlasi uz sabiedrības ar ierobežotu atbildību “Pļaviņu Komunālie pakalpojumi” (ar reorganizācijas spēkā stāšanos brīdi nosaukuma maiņa uz SIA “LK Komunālie pakalpojumi”) valdes locekļa/-es amatam

1. pielikums – apliecinājums

2. pielikums – kandidāta CV

Pretendentiem jāpiesakās līdz