Mēnešalga:
2700 EUR
Vadība / Administrēšana
Atrašanās vieta:
Aizkraukle, Aizkraukles nov.

Pretendentiem jāpiesakās līdz

Kapitāla daļu turētāja pārstāvis izsludina konkursu uz Aizkraukles novada sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Aizkraukles ūdens”, reģistrācijas Nr. 48703000404, juridiskā adrese: Torņu iela 1, Aizkraukle, Aizkraukles nov., LV-510, valdes locekļa amatu.

Sabiedrības valdes loceklis – kritiskais personāls.

Šobrīd sabiedrības komandu veido vidēji 18 darbinieki.

Informācija par uzņēmumu pieejama uzņēmuma mājas lapā: https://www.aizkrauklesudens.lv

Valdes locekļa/es amata kandidātiem/- ēm ir izvirzītas šādas obligātās prasības:

  • valsts valodas zināšanas C1 vai augstākā līmenī un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas;
  • augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība uzņēmējdarbības vadībā, ekonomikā, tiesību zinātnē, inženierzinātnēs, kas nodrošina nepieciešamo zināšanu un kompetenču kopumu, lai profesionāli pildītu Sabiedrības valdes locekļa (-les) amata pienākumus (augstākā profesionālā izglītība inženierzinātnēs tiks uzskatīta par priekšrocību);
  • vismaz triju gadu darba pieredze pēdējo 10 gadu laikā valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā amatā vai šim amatam tieši padota vadības līmeņa darbinieka amatā (vadītāja amatā vai vadītājam tieši pakļautas struktūrvienības amatā) kapitālsabiedrībā, vai organizācijas/iestādes vadītāja amatā vai cita augsta līmeņa vadības amatā, kas nodrošina kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus konkrētajā amatā;
  • nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo;
  • atbilstība un piekrišana ievērot likuma  “Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” 6. panta un 7. panta ceturtajā daļā noteiktos valsts amatpersonas savienošanas ierobežojumus, 8. un 8.1 noteikto valsts amatpersonas amata savienošanas ierobežojumu izpildes kārtību un novērst citas iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts valdes locekļa amatā;
  • piekrišana valsts amatpersonas statusam un tam noteiktajiem ierobežojumiem;
  • Atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.panta ceturtās daļas prasībām.

Kadidātiem/-ēm pilnībā vai daļēji jāatbilst šādām amatam izvirzītajām pieredzes, zināšanu un kompetenču prasībām:

  • praktiska pieredze finanšu vadības jomā, finanšu un analīzes vadības sistēmu uzlabošanā;
  • zināšanas un izpratne prasmes kapitālsabiedrības darbības jomā (ūdenssaimniecība);
  • pieredze pārvaldības un kontroles stiprināšanā vai darba organizācijas un lietderības uzlabošanā;
  • pieredze iepirkumu procesu organizēšanā, pārvaldībā un kontrolē, kā arī pieredze investīciju projektu realizācijā;
  • pieredze Eiropas savienības finanšu instrumentu izmantošanā;
  • zināšanas un izpratne par administratīvo un personāla vadības procesu;
  • izpratne par atvasinātas publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību un darbību, un laba korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana;
  • zināšanas un izpratne sabiedrības darbības jomu regulējošiem normatīvajiem aktiem.

Padziļināti vērtējamās kompetences, kas nepieciešamas valdes locekļu amata pienākumu pildīšanai (saskaņā ar Ministru kabineta 2020.gada 7.janvāra noteikumiem Nr.20 “Valdes un padomes locekļu nominēšanas kārtība kapitālsabiedrībās, kurās kapitāla daļas pieder valstij vai atvasinātai publiskai persona”):

  1. Stratēģiskais redzējums (būtiska kompetence);
  2. Plānošana un organizēšana (būtiska kompetence);
  3. Lēmumu pieņemšana un atbildība;
  4. Komandas vadīšana;
  5. Orientācija uz rezultātu sasniegšanu.

Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam līdz 2025. gada 22. oktobrim (ieskaitot) iesniegt pieteikuma dokumentus:

Kandidātus lūdzam iesniegt šādus pieteikuma dokumentus:

  • personīgi vai elektroniski parakstītu un datētu motivētu pieteikumu, iekļaujot informāciju, kas apliecina Konkursa sludinājumā norādītās izglītības, pieredzes un prasmju esamību;
  • augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas  (ja augstākā izglītība iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā);
  • personīgi parakstītu un datētu dzīves gaitas un darba pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae, vēlams pēc 2.pielikuma formas vai atbilstoši Europass CV standarta formai), kurā iekļauts:
      1. Pretendenta kontaktinformācija;
      2. Pretendenta izglītība;
      3. Pretendenta pašvērtējums par valodas zināšanām;
      4. norādīts pēdējo desmit gadu laikā vadīto kolektīvu darbinieku skaits;
      5. būtiskāko informāciju par uzņēmuma darbības jomu;
      6. Pretendenta atbildība un pienākumi;
      7. nozīmīgākie sasniegumiem amatā;
      8. kontaktinformācija atsauksmju ievākšanai par Pretendenta darbu attiecīgajā uzņēmumā (vārds, uzvārds, amats, tālruņa numurs);

      • valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopiju, atbilstoši nepieciešamajam valsts valodas prasmes līmenim un pakāpei – augstākā līmeņa pakāpei C1 (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās mācību programmās latviešu valodā);
      • apliecinājumu par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta ceturtās daļas prasībām (1.pielikums);
      • apliecinājumu, ka, ievērot likuma “Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” 6. panta un 7. panta ceturtajā daļā noteiktos valsts amatpersonas savienošanas ierobežojumus, 8. un 8.1 noteikto valsts amatpersonas amata savienošanas ierobežojumu izpildes kārtību un novērst citas iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts valdes locekļa amatā (1.pielikums);
      • citus dokumentus, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi.

      Plānotā mēneša atlīdzība bruto: 2 700 eiro (divi tūkstoši septiņi simti euro un 00 centi) apmērā.

      Lai nodrošinātu atklātu un profesionālu sabiedrības valdes locekļu amata kandidātu atlases procesu, izveidota nominācijas komisija 8 (astoņu) komisijas locekļu sastāvā. Konkurss jeb nominācijas process tiek organizēts saskaņā ar Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likumu un Ministru kabineta 2020.gada 7.janvāra noteikumu Nr.20 “Valdes un padomes locekļu nominēšanas kārtība kapitālsabiedrībās, kurās kapitāla daļas pieder valstij vai atvasinātai publiskai personai” prasībām.

      Kandidātu atlases un novērtēšanas process notiks 2 (divās) kārtās un to īstenos konkursa nominācijas komisija. Konkursa pirmajā kārtā konkursa nominācijas komisija izskatīs kandidātu iesniegtos dokumentus, izvērtēs kandidātu atbilstību izvirzītajām prasībām un apstiprinātajiem novērtēšanas kritērijiem un lems par konkursa atlases otrajai kārtai izvirzāmajiem kandidātiem katrā jomā. Kandidāti, kas tiks virzīti otrajai kārtai, tiks aicināti sagatavot prezentāciju ar stratēģisko redzējumu par stratēģisko redzējumu par sabiedrības ar Sabiedrības galvenajiem nākotnes izaicinājumiem tuvākajiem 5 (pieciem) gadiem, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai, kapitālsabiedrības darbībai ierobežotu resursu apstākļos.

      Ar atklātā konkursa nolikumu var iepazīties Aizkraukles novada pašvaldības mājaslapā: www.aizkraukles.lv sadaļā Pašvaldība/vakances.

      Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25. panta pirmo daļu, informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi. Datu apstrādi veic un Aizkraukles novada pašvaldība. Jūs varat atsaukt savu piekrišanu personas datu apstrādei jebkurā laikā, rakstot attiecīgo pieprasījumu uz e-pastu: domes@aizkraukle.lv. Papildus informācija par Jūsu personas datu apstrādi pieejama Aizkraukles novada pašvaldības mājaslapā www.aizkraukle.lv.


      Nolikums par kandidātu atlasi Aizkraukles novada sabiedrības ar ierobežotu atbildību “Aizkraukles ūdens” valdes locekļa/-es amatam

      1. pielikums – apliecinājums

      2. pielikums – kandidāta CV

      Pretendentiem jāpiesakās līdz